tisdag 26 november 2013

Iris 5 månader

 
 Världens finaste Skruttigull fyller fem månader idag.
Fem månader sen vi var där på förlossningen, då livet som fyra började.
 
Tiden går och det blir bara roligare och roligare och bättre och bättre.
En glad prick som förgyller vårat liv.
 
 
Hon smakar lite på "mat".
Potatis och palsternackspuré gillas skarpt men gröt är det sisådär med.
Jag har mest gett henne lite när jag haft lust, men ska väl kanske börja ge henne mer och mer.
Ska bara ta mig i kragen.
Men det är ju enkelt det där med amning, men samtidigt väldigt skönt om någon annan kan ge henne mat också.
 
 
Hon har vänt sig från mage till rygg, minns inte när det var första gången. Några veckor sen kanske.
Jag sätter 4,5 månad på det.
 
 
Jag älskar dig, Iris.
 
Kram mamma

1 kommentar:

  1. Hej! vilken mysig blogg du har. Och fina barn :)

    SvaraRadera