söndag 30 mars 2014

Soliga helg

Det har varit en helg med ett strålande väder, och jag har inte tagit en enda bild (!!!!)
Trist.
 
Så tyvärr har jag inte så mycket att ge er.
 
Helgen har i alla fall varit så himla skön.
 
Trädgårdsarbete, träning, grillning, Bissen brainwalk, sovstund i solstolen, cykeltur till affären för att köpa lördagsgodis, klappat kvarterets nya katt Lucy mm.
 
Joel, Mejjis och Iris är snoriga men jag hoppas att alla tre är på bättringsväg.....OCH jag hoppas att jag klarar mig. Vill inte bli sjuk!!
 
Omställningen av klockan i natt gjorde att Iris sov två långa stunder på dan, och den sista slutade klockan sju ikväll (!!!!) Så vi har haft en glad och pigg tjej här i kväll. Mysigt faktiskt.
Men nu sover i alla fall båda tjejerna och jag och Joel har lite tid på tu man hand.
Han spelar tv-spel och jag sitter här.
 
I morgon har vi en ledig oplanerad dag. Får se vad vi hittar på. Tror mest vi är hemma och fixar och grejar lite. En vända till tippen vore välbehövligt.
 
Jag har en bild på min fina nya hatt.
Längtar till sommar så att jag kan plocka ner den från flaskan.
 
 
Panama-hatten kommer från Lakewood beds and living.
 
Nu ska jag surfa runt lite här i cyber-världen.
Lovar att ta något foto i morgon.
 
Kram Sofia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar