lördag 12 juli 2014

Dessa dagar

Den senaste veckan och kommande fyra dagar är fullspäckade. Det har gått i ett.
Bara massa kul, och i detta underbara väder dessutom.

Dock börjar jag känna att jag är trött på att packa ur och packa i och packa om alla väskor.
Packa är nog en av de tråkigaste saker jag vet, men oftast betyder ju det att man ska iväg på något kul.
 
Nu i eftermiddags kom vi hem från ett dygn på Muskö.
Joels syrra har lantställe där och vi var där och sommarfestade.
Men jag får återkomma med bilder, tog så många och behöver en regnig dag för att sitta och gå igenom alla dom.
 
Men ett kort kan ni få smaka på.
Här vankas det våffellunch.
 
 
Vad jag älskar de här lata härliga dagarna.
Nu i veckan har vi gått ut till hallonbuskarna så fort vi vaknat.
Ingen sommarfrukost utan färska hallon.
 
 
Jag vill stanna tiden, vill ha det så här länge länge.



Vi har haft besök av farmor och Hans också.
De kom för att fira Iris som fyllt år.
Vi grillade och hade det bra.
 
 
Iris som firats var och varannan dag.

 
Här är det konditori i sandlådan Det bakas både stora och små kakor.

 
Tur att vi fick lite riktigt fika också.

 
Tog mig en springtur här på sena kvällskvisten. Nu är det dags för duschen och sen den sköna sängen.
Vi sov i tält i natt så det blir extrahärligt med mjuk och skön säng.
 
Kram till er alla.
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar