fredag 14 juli 2017

Julen 2016

Ja då var det dags för mig igen, att göra ett försök att komma i fatt med detta dagboksskrivande.
Känns som jag skrivit de orden förut.

Vi börjar med att avverka julen 2016.

Meja-Lisa & Iris Julen 2016

Vår gran Julen 2016

Vår lilla Lotta på Bråkmakargatan Julen 2016

Julen  firades som vanligt i två omgångar, en vända med Joels sida och en med min sida.
Men i år var min bror med familj bortresta på julafton så mamma och pappa fick hänga med och fira med Joels sida också.

Som vanligt hade Joels syster styrt upp en fantastisk jul i Baralund.
Paradiset för idylliska tillfällen.

Ja nu ser ju, Glögg- och gottebordet är ljuvligt...



Tre av fyra....
Meja-Lisa, Iris och Ella


Hela ligan samlad...


Här är det jul, här i vårt hus...


Vacker dukning...


Julbordet...


Några dagar efter jul var bror med familj åter i Sverige och vi firade vår jul.
Italiensk mat och en mysig dag.

Kusiner framför granen...


Så nu borde jag vara klar med 2016.
Kanske lika bra att hoppa rakt in i 2017.
Den som lever får se.

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar